Ilmoita yhdistyksenne mukaan TUU MUKKAAN! – Vapaaehtoistoiminnan messuille 19.9.!

TUU MUKKAAN! – Vapaaehtoistoiminnan messut tekee näkyväksi Joensuun yhdistysten ja Joensuun ev.lut seurakuntien vapaaehtoistoimintaa.

Joensuun seurakuntakeskuksella järjestetään tiistaina 19.9.2023 klo 16-19 ensimmäiset Joensuun yhdistysten, Joensuun ev.lut. seurakuntien ja Joensuun kaupungin yhdessä järjestämät Tuu Mukkaan! Vapaaehtoistoiminnan messut.

Vapaaehtoistoiminnan messut on tapahtuma, jossa voi tutustua yhdistysten ja Joensuun seurakuntien vapaaehtoistoimintaan sekä kuulla vapaaehtoisten omia kokemuksia. Messuille voi tulla tapaamaan toisia vapaaehtoisia, etsimään omaa vapaaehtoistehtävää ja viettämään aikaa yhdessä.

Tapahtumassa seurakuntakeskuksella on:

• Yhdistysten ja seurakuntien vapaaehtoistoiminnan esittelypisteitä
  • yhdistysten ja seurakuntien järjestämiä toimintapisteistä
  • vapaaehtoisten haastatteluja
  • pientä tarjoilua.

ILMOITA YHDISTYKSENNE MUKAAN!

Vapaaehtoistoiminnan messuille on ilmoittautunut jo useita yhdistyksiä esittelemään omaa vapaaehtoistoimintaansa. Ilmoita teidänkin yhdistyksenne mukaan! Esittelypisteitä rajattu määrä. Tässä vaiheessa voi varata jo paikan Vapaaehtoistoiminnan messuilta tai ilmoittaa alustavan kiinnostuksen tulla mukaan.

Lisätietoa ja alustavat ilmoittautumiset: https://link.webropol.com/s/vapaaehtoistoiminnanmessut2023

ti 16.5. 2023 klo 10-12, Srk-keskus, Kirkkokatu 28, (yläsali, toinen kerros)/ Teams
Tapaaminen Vapaaehtoistoiminnan messuille ilmoittautuneille.
Suunnittelemme tapahtumaa yhdessä, tutustumme tiloihin. Tervetuloa!

Kysyttävää Tuu mukkaan! vapaaehtoistoiminnan messuista?

Ota yhteyttä:

Heini Manner