Saavutettava digiopastus-koulutukset

Tammi-huhtikuussa 2020 järjestetty kolmen koulutuskerran kokonaisuus käsitteli digiopastuksessa huomioon otettavia asioita, kun ohjattavana on ikäihminen, näkö- tai kuulovammainen tai erityistä tukea tarvitseva asiakas.

Koulutus oli maksuton ja suunnattu sekä digivertaisohjaajille että kaikille asiasta kiinnostuneille.
Koulutuksen järjestivät yhteistyössä Kuuloliitto, Kuurojenliitto,
Joen Severi, Pohjois-Karjalan näkövammaiset, Honkalampisäätiön #Ihan diginä! -hanke, Digituki Pohjois-Karjala ja Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys.

Ensimmäisen koulutuskerran videotallenteet Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen YouTube kanavalla: Johdanto saavutettavaan digiopastukseen

Toisen koulutuskerran videotallenne: Aistivammat digiopastuksessa – Miten kohtaat kuulo- ja/tai näkövammaisen
Kolmannen koulutuskerran videotallenne: Kuvatuetut ratkaisut digioppimisen tukena

Muokattu viimeksi: 04.08.2020