Ilmoita Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivustolla

Alla olevilla lomakkeilla pääset ilmoittamaan ammattilaisille suunnatun koulutuksen tai ajankohtaisen uutisenne Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa-sivustolle

Lähellä.fi -Pohjois-Karjala -uutiskirje

Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivustolla ilmoitetuista koulutuksista, tilaisuuksista ja uutisista tiedotetaan myös Lähellä.fi – Pohjois-Karjala uutiskirjeessä, joka lähetetään kaksi kertaa kuukaudessa tilaajille. Uutiskirje kokoaa yhdistysten tapahtumia ja toimintaa myös Lähellä.fi-palvelusta Uutiskirjeellä on jo  lähes 1700 tilaajaa.

Lähellä.fi-palvelu

Löytyyhän yhdistyksenne toiminta, tapahtumat ja vapaaehtoistehtävät jo valtakunnallisesta Lähellä.fi palvelusta ?

Lähellä.fi on valtakunnallisesti ja alueellisesti toimiva helppokäyttöinen verkkopalvelu, jonka avulla  ihmiset löytävät merkityksellistä toimintaa, yhteisöllisyyttä, apua ja osallistumismahdollisuuksia. Palvelu kokoaa järjestöjen ja yhteisöjen tuen, toiminnan ja tapahtumat yhteen osoitteeseen, sekä edistää kansalaistoiminnan näkyvyyttä Suomessa.

TIETOJEN JA TOIMINNAN ILMOITTAMINEN LÄHELLÄ.FI-PALVELUUN

Aloita toimintanne ilmoittaminen Lähellä.fi-palveluun rekisteröimällä yhdistyksenne/organisaationne Lähellä.fi-palveluun. Tämä käy helposti ja nopeasti!

Rekisteröitymään pääset näistä linkeistä:

Rekisteröitymisen jälkeen pääset ilmoittamaan yhdistyksenne/organisaationne toiminnan Lähellä.fi-palveluun kuntalaisten ja ammattilaisten löydettäväksi.

ARVONTA

Arvomme Lähellä.fi-palveluun toimintansa ilmoittaneiden Pohjois-Karjalan yhdistysten kesken 10 kpl 40 € S/K-ryhmän lahjakortteja!

Ensimmäiset 4 lahjakorttia arvomme 200 ensimmäisenä Lähellä.fi-palveluun rekisteröityneen ja toimintansa ilmoittaneen Pohjois-Karjalan yhdistyksen kesken.

Ohjeita Lähellä.fi-palvelun käyttöön:
Lähellä.fi | Palvelun käyttöohjeet
Lähellä.fi | Usein kysytyt kysymykset järjestöille
Lähellä.fi | Usein kysytyt kysymykset – julkinen sektori

Lähellä.fi-asiakaspalvelu auttaa haastavissa tilanteissa! Ota meihin yhteyttä, mikäli sinulla on kysymyksiä uuden Lähellä.fi-palvelun käyttönotosta.
Yhteystiedot: Viestintäkoordinaattori Marleena Laakso, marleena.laakso@pksotu.fi, p. 050 430 8535.

Muokattu viimeksi: 07.03.2023