TIETOA SIVUSTOSTA

Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivusto kokoaa järjestöille ja julkiselle sektorille suunnattuja tietoja yhdistysten kanssa tehtävästä yhteistyöstä, yhteistyöverkostoista sekä osaamista kehittävistä ammattilaiskoulutuksista ja uutisista.

Sivusto on väliaikainen. Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa sivuston tiedot siirtyvät Lähellä.fi-palvelun ns. ammattilaisosioon v.2023 loppupuolella.

Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa-sivusto

Yhdistyksille palvelu tarjoaa ilmaisen kanavan tiedottaa omista ajankohtaisista aiheista (tiedotteet, järjestöille ja muille ammattilaisille suunnatut koulutukset). Sivustolta löytyy koottua tietoa ( mm. apua ja ohjeita järestötoimintaan -sivusto) yhdistystoiminnan kehittämisen tueksi.

Ammattilaisille ja viranomaisille  sivusto helpon tavan löytää tietoa  yhdistysten kanssa tehtävästä yhteistyöstä, paikan ilmoittaa ajankohtaisia yhdistyksille suunnattuja tiedotteita sekä ammattilaiskoulutuksia.

Sivustolle tietoja voivat ilmoittaa yhdistykset, yhteisöt, seurakunnat, kunnat, kaupungit ja muut ei-kaupalliset toimijat.

Ylläpidon yhteystiedot

Yhdiistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivuston ylläpitäjänä toimii Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry.

Lisätietoa ja tukea palvelun käyttöön:
Marleena Laakso, viestintäkoordinaattori
marleena.laakso@pksotu.fi

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehittämisehdotuksia myös palautelomakkeen kautta.

Muokattu viimeksi: 03.03.2023