Ilmoita uutinen tai tiedote Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa-sivustolle

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa yhdistyksille ja muille ammattilaisille suunnatun uutisen tai ajankohtaistiedotteen julkaistavaksi Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa-sivustolle.

Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivustolla julkaistuista uutisista ja tiedotteista tiedotetaan myös Lähellä.fi – Pohjois-Karjala -uutiskirjeessä.

Täytä vähintään tähdellä merkityt kentät.

• Listauskuva on hyvä tapa saada järjestölle näkyvyyttä. Klikkaa Valitse tiedosto-painiketta ja hae kuva omista tiedostoistasi. Tiedostomuoto voi olla png, jpg tai gif. Kuvan leveydeksi suositellaan vähintään 750px ja korkeudeksi vähintään 350px.
    Sallitut tiedostomuodot: jpg, jpeg, png, gif.

• Julkaisijan tiedot

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostotyypit: jpg, png, pdf, Max. tiedoston koko: 5 MB.
    • Täytettyäsi lomaketiedot huomioithan, että kirjoitettua sisältötekstiä ei voi muokata lähettämisen jälkeen. Tarkistathan syöttämäsi tiedot ennen Lähetä-napin painamista. Sen jälkeen voit muokata tietoja ainoastaan olemalla yhteydessä oman alueesi verkkopalvelun ylläpitoon.

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tutustu palvelun henkilötietojen käsittelyyn (tietosuojaseloste).

Muokattu viimeksi: 07.03.2023