KUNTALAISTOIMIKUNTA

Juuan Kuntalaistoimikunnan tarkoituksena on toimia Siun soten neuvottelukuntana ja sen lisäksi toimia kunnan uutena vaikuttamiskanavana.

Kuntalaistoimikunnassa on yhdeksän jäsentä. Jäsenet koostuvat Siun soten, järjestöjen, ikäihmisten neuvoston, vammaisneuvoston, nuorisovaltuuston ja kunnan edustajista. Kuntalaistoimikunnan esittelijänä toimii kunnanjohtaja.

Paikallisena sote-neuvottelukuntana toimivan toimikunnan tehtävänä on muun muassa sovittaa yhteen kunta–sote -rajapintaan liittyviä toimintoja. Toimikunta tekee mahdollisesti esityksiä toiminnan kehittämisestä, käsittelee toimintakatsauksen säännöllisesti, seuraa palvelujen toteutumista, käsittelee paikallisia toimitilakysymyksiä, sähköisen hyvinvointikertomuksen tavoitteita, seurantaa ja indikaattoreita.

Juuan kuntalaistoimikunnan kokoonpano

Muokattu viimeksi: 16.06.2022