VAPAAEHTOISTOIMINTA POHJOIS-KARJALASSA -LOGO

Maakunnan yhdistykset, kunnat, seurakunnat ja muut vapaaehtoistoimintaa tarjoavat tahot, tehdään yhdessä maakunnan vapaaehtoistoimintaa näkyväksi!

Pohjois-Karjalassa on otettu käyttöön uusi vapaaehtoistoiminnan logo. Logon tarkoituksena on saada yhteistä positiivista näkyvyyttä ja tunnettavuutta Pohjois-Karjalassa tehtävällä monimuotoiselle vapaaehtoistoiminnalle ja lisätä ihmisten tietoisuutta Pohjois-Karjalassa tehtävästä vapaaehtoistoiminnasta. Yhteinen vapaaehtoistoimintaa Pohjois-Karjalassa logo edustaa seuraavia arvoja: pohjoiskarjalaisuus, vapaaehtoisuus, yhteisöllisyys ja hyvinvointi.

Vapaaehtoistoiminta Pohjois-Karjalassa logo on tarkoitettu Pohjois-Karjalassa toimivien yhdistysten, kuntien ja seurakuntien käyttöön. Vapaaehtoistoiminta Pohjois-Karjalassa logoa voi käyttää kertomaan esimerkiksi vapaaehtoistoiminnan paikoista, koulutuksista ja tapahtumista. Logon voi lisätä vapaaehtoistoiminnan mainosmateriaaleihin ja ladata kotisivuille.

Lataa tästä:

VÄRILLISET LOGOT

MUSTAT LOGOT

VALKEAT LOGOT PNG-MUODOSSA

MUSTAT LOGOT PNG-MUODOSSA

VÄRILLISET LOGOT PNG-MUODOSSA

Taustatietoja

Idea yhteisestä vapaaehtoistoiminnan logosta on lähtenyt liikkeelle JAKE-hankkeen vapaaehtoistoiminnan teematyöryhmästä, jossa kehitetään vapaaehtoistoimintaa alueellamme. Verkostossa on aktiivisia ja innokkaita henkilöitä eri yhdistyksistä (työntekijöitä ja vapaaehtoisia), Siun Soten ikäihmisten vapaaehtoistoiminnasta sekä ev.lut. seurakunnasta. Vapaaehtoistoiminta Pohjois-Karjalassa logon on suunnitellut Niko Rinkinen Osuuskunta Mekastamosta.

JAKE-hanke (2013-2017) on Pohjois-Karjalan Kansanterveyden keskuksen, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen ja Pohjois-Karjalan Kylien yhteinen hanke, joka edistää järjestö- ja kansalaistoimintaa. Hanketta rahoittaa Raha-automaattiyhdistys.

Muokattu viimeksi: 08.11.2019