SIUN SOTE JA YHDISTYKSET

Yhdistykset ovat tärkeä kumppani Siun sotelle maakunnassa ja paikallistasolla kunnissa.

SIUN SOTEN JÄRJESTÖYHTEYSHENKILÖT
Siun soten päivittäisjohtamisesta vastaavat osastonhoitajat toimivat yhteyshenkilönä kuntaan, kuntalaisiin ja järjestöihin päin. Paikalliset potilas- ja vammaisjärjestöt voivat pitää kokouksiaan ja tapaamisiaan ilmaiseksi Siun soten tiloissa palvelupisteiden normaaliin toiminta-aikaan. Käytännön järjestelyistä sovitaan paikkakuntakohtaisesti päivittäisjohtamisesta vastaavan osastonhoitajan kanssa.

Kontiolahden Siun Soten järjestöyhteyshenkilö

SIUN SOTEN TILAT YHDISTYKSILLE

Siun sotella on paljon toimitiloja ympäri maakuntaa. Paikalliset potilas- ja vammaisjärjestöt voivat pitää kokouksiaan ja tapaamisiaan ilmaiseksi Siun soten tiloissa palvelupisteiden normaaliin toiminta-aikaan.

Käytännön järjestelyistä sovitaan paikkakuntakohtaisesti päivittäisjohtamisesta vastaavan osastonhoitajan kanssa. Siun soten  päivittäisjohtamisesta vastaavat osastonhoitajat  toimivat yhteyshenkilönä myös muissa yhteistyöasioissa kuntaan, kuntalaisiin ja järjestöihin päin.

Kontiolahden Siun Soten tilavarausten yhteyshenkilö

Muokattu viimeksi: 08.11.2019