YHDISTYKSEN MONIKULTTUURISUUSNEUVONTA

Tarkoitettu Pohjois-Karjalassa toimivalle yhdistykselle, joka hakevat lisää jäseniä, osallistujia tai toimijoita.

KENELLE

Yhdistyksille

Henkilöille
Yhdistyksen hallitus, toiminnan suunnittelijat, ohjaajat, markkinoijat.

MITÄ MISSÄ MILLOIN

Pakettiin kuuluu:
Starttitapaaminen: 1-2 tuntia, jossa käydään läpi monikulttuurisen toiminnan perusasiat
yhdistys tuottaa sen pohjalta esim. kutsuja ja toiminnan esittelyitä
Yhdistys voi tuottaa materiaaleja, joiden luonnosvaiheessa tarkistukset ja palautteet (etänä, 1-2 tuntia.

Kun monikulttuurinen toiminta on aloitettu, keskustelut ohjaajien kanssa (yhteensä 2 tuntia, puhelimitse tai chatissa)
Tarvittaessa palautepalaveri 1 tunti, seuraavien askelten hahmottaminen (läsnä tai etäyhteydellä).

Neuvontakokonaisuus toteutetaan yhden toimintakauden (kevät, syksy) aikana.

PALJONKO MAKSAA

Yhdistys järjestää itse kokoustilat tai tapaamiset voidaan järjestää PKSotun tiloissa Joensuussa. Kilometrikorvaukset laskutetaan.

OTA YHTEYTTÄ

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys: monikulttuurisen järjestötoiminnan kehittäjä Ville Elonheimo, ville.elonheimo@pksotu.fi, p. 045 116 2060.

Muokattu viimeksi: 07.11.2019