Sinua tarvitaan! Tule vapaaehtoiseksi!

Suoritus ajankohta: 1.5.2019 - 31.12.2023 / Haku päättyy: 31.12.2023 / auttava puhelin ja nettineuvonta, esiintyminen, luova toiminta, musiikki, myynti ja markkinointi, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, ulkoilussa avustaminen, ystävätoiminta (ei edellytä vertaisuutta)

Joensuun ev.lut. seurakunnissa on tarjolla vapaaehtoistehtäviä

Sinua kaivataan lähimmäiseksi vanhukselle, lapsiperheelle, yksinäiselle tai maahanmuuttajalle, vaatemyyjäksi kirpputorille, arkunkantajaksi, kirkkokahvien keittäjäksi, messuavustajaksi, musiikkitoimintaan, päivystäjäksi Kirkon keskusteluapuun ja moniin muihin tehtäviin omien toiveidesi ja voimavarojesi mukaan.

Perehdytys tapahtuu tehtävän vaatimalla tavalla. Vapaaehtoisille järjestetään säännöllisesti koulutuksia, vertaistukea ja virkistystoimintaa.

Seurakuntien vapaaehtoisena autat apua tarvitsevia omien voimiesi ja kiinnostuksen mukaan, tutustut uusiin ystäviin ja opit uutta.

www.vapaaehtoistyo.fi/joensuu sivustolta voit etsiä vapaaehtoistehtäviä. Ilmoittaudu avoimeen tehtävään, jos muuta sopivaa ei löydy.

Joensuun ev.lut seurakuntayhtymä

Kirkkokatu 28, Joensuu, Suomi

Osoitteet

• Joensuun ev.lut seurakuntayhtymä