Tule digikaverivalmennukseen ja tukemaan muita digin käytössä

Suoritus ajankohta: 21.5.2022 - 31.12.2023 / Haku päättyy: 31.12.2023 / tietotekniset tehtävät, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta)

Digikaveri on Aspa-säätiön kouluttama vapaaehtoinen. Hän opastaa ja tukee niissä digiasioissa, joita hän osaa. Digikavereina voivat toimia eri tavoin vammaiset ihmiset, mielenterveys- ja päihdekuntoutujat ja autismikirjon henkilöt. Vapaaehtoisena valitset itse, minkä verran tehtäviä otat.

Jos osaat käyttää esimerkiksi Facebookia tai Instagramia, hallitset hyvin tabletin tai sähköpostin käytön, osaat käsitellä kuvia tai sinulla on jokin muu digitaito, voisit toimia digikaverina.

Digikaverin hommiin ja Joensuussa toimiviin digikavereihin pääset tutustumaan seuraavassa digikaverivalmennuksessa Joensuussa 21.-22.5. Paikka: Hotelli Scandic Joensuu, Kokoustila 1, Kirkkokatu 20

Joensuun ympäristökunnista voi osallistua valmennukseen.

Digikaverina voit toimia vasta valmennuksen käytyäsi.

Lisätietoja vapaaehtoistehtävästä sekä ilmoittautuminen valmennukseen:
Saara Kanula
saara.kanula@aspa.fi / digiloikkarit@aspa.fi

Digikaverivalmennusmainos (pdf)

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala

Kunta
Joensuu

Tehtävän suorittamisajankohta

• Sovittavissa

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.)

Toiveet ja edellytykset