Tule MLL:n paikallisyhdistyksen toimintaan!

Suoritus ajankohta: 24.5.2021 - 31.12.2023 / Haku päättyy: 31.12.2023 / ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta)

MLL:n paikallisyhdistykset etsivät jatkuvasti ympäri Pohjois-Karjalan maakuntaa uusia vapaaehtoisia paikallisyhdistyksen toimintaan.

MLL:n toiminta pyörii pitkälti vapaaehtoisvoimin, ja suuri osa vapaaehtoisista tekee arvokasta työtään alueensa paikallisyhdistyksessä. Paikallisyhdistyksen vapaaehtoisena pääset tuottamaan konkreettista hyvää paikkakuntasi lapsille, nuorille ja lapsiperheille − kuinka innostavaa ja palkitsevaa!

Paikallisyhdistyksen vapaaehtoisena voit mm. toimia hallituksen luottamustoimijana, ohjata kerhoa, vertaisryhmää tai perhekahvilaa tai järjestää lapsiperheille suunnattuja tapahtumia. Paikallisyhdistykset etsivät myös vapaaehtoisia kylämummeja ja -vaareja, jotka toimivat lasten kanssa muun muassa perhekahviloissa, päiväkodeissa, kerhoissa, kouluissa ja kirjastoissa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää:

MLL Järvi-Suomen piiri
Ira Leo
Perhekeskustoiminnan koordinaattori
p .0400 190 458
ira.leo@mll.fi

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala

Kunta
Joensuu, Heinävesi, Juuka, Ilomantsi, Kontiolahti, Liperi, Lieksa, Kitee, Nurmes, Outokumpu, Rääkkylä, Tohmajärvi, Polvijärvi

Tehtävän suorittamisajankohta