Tule MLL:n perhekahvilaohjaajaksi

Suoritus ajankohta: 24.5.2021 - 31.12.2023 / Haku päättyy: 31.12.2023 / asioinnissa avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät

MLL:n paikallisyhdistykset etsivät jatkuvasti ympäri Pohjois-Karjalan maakuntaa uusia vapaaehtoisia ohjaamaan alueiden perhekahviloita.

Vapaaehtoisena voit ohjata perhekahvilaa omien aikataulujesi mukaisesti, joko säännöllisesti tai sillöin tällöin. Perhekahvilaohjaajan tehtävään saat perehdytyksen paikallisyhdistyksen perhekahvilavastaavalta, joka on muutenkin apuna ja tukenasi kaikissa perhekahvilaan liittyvissä asioissa. Voit halutessasi myös osallistua MLL:n Järvi-suomen piirin järjestämälle perhekahvilaohjaajien verkkokurssille.

Perhekahvilaohjaajana:

• Toivotat perhekahvilan kävijät tervetulleeksi.
  • Huolehdit perhekahvilan tarjoilujen esille laitosta, sekä halutessasi suunnittelet yhdessä kävijöiden kanssa ohjelmaa perhekahvilaan.

Ota yhteyttä ja kysy lisää:

MLL Järvi-Suomen piiri

Ira Leo

ira.leo@mll.fi

Kirkkokatu 16, Joensuu, Suomi

Osoitteet

• Kirkkokatu 16, Joensuu, Suomi

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala

Kunta
Joensuu, Juuka, Nurmes, Lieksa, Ilomantsi, Polvijärvi, Outokumpu, Kontiolahti, Liperi, Heinävesi, Rääkkylä, Tohmajärvi, Kitee

Ira Leo
ira.leo@mll.fi
MLL Järvi-Suomen piiri

MLL:n Järvi-Suomen piiri

Tehtävän suorittamisajankohta

• Arkipäivisin

Asiasanat

aamupäivätoiminta, vapaaehtoistoiminta, vapaaehtoistyö

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

kaikenikäiset, vauvat ja taaperot (0-2 v.), leikki-ikäiset (3-6 v.)

Toiveet ja edellytykset

Minkä ikäisille tehtävä on tarkoitettu

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Tehtävä soveltuu

Heikosti suomea osaaville, Miehille, Naisille, Perheille