Tule vapaaehtoiseksi toteuttamaan lasten, nuorten ja perheiden tapahtuma- ja ryhmätoimintaa

Suoritus ajankohta: 1.11.2022 - 31.12.2023 / Haku päättyy: 31.12.2023 / ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ryhmän, kerhon tai leirin ohjaus, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät

Kiinnostaisiko Sinua tulla mukaan nuorekkaaseen porukkaan, jossa pääset vapaasti sekä ideoimaan että toteuttamaan lasten, nuorten ja koko perheen tapahtuma- ja ryhmätoimintaa?

Mukaan etsitään joka vuodelle uusia innokkaita toimijoita erilaisiin vapaaehtoistehtäviin. Mukana voi toimia itselleen parhaakseen kokemalla määrällä, ajalla ja panostuksella.

Jos kiinnostuksesi heräsi, kysele rohkeasti lisää esimerkiksi meilillä nuortenkasvu@gmail.com.

Lisätietoa kotisivuilla www.nuortenkasvu.fi tai Facebookissa ja Instagramissa
@nuortenkasvury

Nuorten Kasvu ry on joensuulainen nuorisoseura, joka järjestää lasten harrastustoimintaa, koko perheen tapahtumia sekä erilaisia koulutuksia. Työskentelemme erityisesti kulttuurisen nuorisotyön parissa ja toimintaamme ohjaavat nuorisoseuraliikkeen arvot osallisuus, yhteisöllisyys, yhdenvertaisuus ja moninaisuus. Toimintamme on uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumatonta. Teemme aktiivista yhteistyötä paikallisten oppilaitosten ja opiskelijoiden kanssa.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

PS. Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään ti 15.11.2022 klo 16.30 Nuorisoseurojen aluetoimistolla (Siltakatu 14 B 18, Joensuu). Tilaisuus on oiva paikka tulla tutustumaan toimintaan ja ensi vuoden suunnitelmiin.

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala

Kunta
Joensuu

Asiasanat

lapset, lapset ja nuoret, nuoret

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

leikki-ikäiset (3-6 v.), lapset (7-12 v.), nuoret (13-17 v.)

Toiveet ja edellytykset