Vapaaehtoistyötä Palvelutalo Kotirannassa Enossa

Suoritus ajankohta: 1.2.2022 - 31.12.2023 / Haku päättyy: 31.12.2023 / asioinnissa avustaminen, esiintyminen, luova toiminta, musiikki, ryhmän, kerhon tai leirin avustaminen, ulkoilussa avustaminen

Ulkoilua asukkaan kanssa, asiointiapu (mm. kaupassa käynti), saattoapu (mm. kampaajalla ja hierojalla käynti), läsnäolo ja juttelu, retkillä avustaminen, lehtien lukeminen, pelaaminen ja askartelu. Talon ulkopuolisiin tapahtumiin osallistuminen asukkaan mukana sekä ATK-tukihenkilönä toimiminen.

Ryhmätoimintaohjausta Palvelutalo Kotirannan asukkaille seuraavien aihepiirien alueelta: muistelu, käsityökerho, musiikki, ulkoilu/retkeily.

Palvelutalo Kotirannassa järjestettäviin tilaisuuksiin osallistuminen runo-, laulu- ja/tai soittoesityksin. Myös piha-alueen hoitoa.

Kylmiltään sinun ei vapaaehtoistehtäviin tarvitse hypätä, vaan opastamme tehtäviin. Ota yhteyttä ja kerro meille minkälainen vapaaehtoistyö sinua kiinnostaisi.

Palvelutalo Kotiranta

Välskärintie 9, 81200 Joensuu, Suomi

Osoitteet

• Palvelutalo Kotiranta

Välskärintie 9, 81200 Joensuu, Suomi

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala

Kunta
Joensuu

Kaupunginosa / Kylä
Eno

palvelutalo@palvelutalokotiranta.fi
Enon Vanhusten Tuki ry/Palvelutalo Kotiranta

Yhdistyksen verkkosivut

Tehtävän suorittamisajankohta

• Sovittavissa

Asiasanat

ikäihmiset, ikäihmiset vapaaehtoistyö

Minkä ikäisten parissa vapaaehtoinen tulee toimimaan

ikäihmiset (63-79 v.)

Toiveet ja edellytykset

Minkä ikäisille tehtävä on tarkoitettu

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)