TIETOTEKNISTÄ TUKEA YHDISTYKSILLE

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen Kathy-toiminta tarjoaa maksutonta tietoteknistä tukea sosiaali- ja terveysalan yhdistyksille puhelimitse, etäyhteydellä tai yhdistysten toimipisteissä.

KENELLE

Sosiaali- ja terveysalan yhdistyksille Pohjois-Karjalassa.

MITÄ MISSÄ MILLOIN

Yhdistyksen toimipisteessä paikanpäällä tarjottava tukitoimintamme kattaa Joensuun kaupungin alueen sosiaali- ja terveysalan järjestöt ja yhdistykset.
Paikanpäällä voidaan antaa pienimuotoista opastusta laitteiden ja ohjelmistojen käytössä. Laajamittaisempia (esim. useamman työpäivän edellyttäviä) työtehtäviä emme valitettavasti pysty ottamaan vastaan

Puhelimitse ja etäyhteydellä tarjottava tietotekninen tuki kattaa Pohjois-Karjalan alueella toimivat sosiaali- ja terveysalan yhdistykset.

PALJONKO MAKSAA

Maksuton

KUINKA NOPEASTI

Sovittavissa. Työntekijän resurssien mukaan.

OTA YHTEYTTÄ

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry/ KATHY-toiminta. Jarkko Rissanen Atk-asiantuntija, puh. 050 378 8527 jarkko.rissanen@pksotu.fi

ILMOITTAJA (ORGANISAATIO):

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys