OMAISHOITO

JÄRJESTÖJÄ KOSKEVAT TAI NIIDEN TOIMEKSIANTAMAT OPINNÄYTETYÖT:

OMAISHOITAJIEN HYVINVOINNIN TUKEMINEN – Terveyden edistämisen materiaalia Joensuun seudun omaishoitajat ry internetsivuille
Haverinen Sonja, Nevalainen Niina (2021)
Toimeksiantaja Joensuun seudun omaishoitajat ry

VIRKEYTTÄ JA VOIMAA TERVEELLISESTÄ RAVITSEMUKSESTA – ohjaustuokio omaishoitajille (2020)
Laitila Sari, Lukkarinen Marjut
Toimeksiantaja Joensuun seudun omaishoitajat ry

”Nyt kun jälkikäteen miettii niitä alkuaikoja niin en minäkään sitä silloin tajunnu” KOKEMUKSIA MUISTISAIRAAN PUOLISON OMAISHOITAJUUDEN TUNNISTAMISESTA (2020)
Martikainen Sanna-Mari, Meriläinen Pia
Toimeksiantaja Lieksan seudun omaishoitajat ja läheiset ry:n OmaisOiva-hanke

”Tää on miun elämä ja tämmönen tästä tuli” : TYÖIKÄISTEN OMAISHOITAJIEN KOKEMUKSIA ANSIOTYÖN JA OMAISHOIDON YHDISTÄMISESTÄ (2019) Hokkanen, Jenni ja Tiainen Jaana. Opinnäytetyö. Karelia-ammattikorkeakoulu. Sosiaalialan koulutusohjelma. Toimeksiantaja: Joensuun seudun omaishoitajat ry.

Vertaisryhmän merkitys muistisairaan puolison omaishoitajana toimivalle: ” Myö on siellä itketty ja naurettu”  (2012) Pakarinen, Virpi. Opinnäytetyö. Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu.
Toimeksiantaja: Joensuunseudun Omaishoitajat ja Läheiset ry, Yhteinen Polku-hanke

Ryhmästä vertaistukea ja tietoa muistisairasta hoitavan omaisen jaksamisen tueksi : päivätoimintaryhmä omaishoitopariskunnille, joilla omaishoidon tuen kriteerit eivät vielä täyty (2010). Saariaho, Annika ja Weeman, Kirsi.Opinnäyte: AMK-opinnäytetyö: Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, Sosiaalialan koulutusohjelma. Toimeksiantaja: Joensuun seudun Omaishoitajat ja Läheiset ry.

Muokattu viimeksi: 06.05.2022