YHDISTYSHUOLTAMON KÄYTTÖEHDOT

Yhdistyshuoltamon sisältö tulee järjestöiltä. Sivuston ylläpitämisestä vastaavat Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskus, Pohjois-Karjalan Kylät ja Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys, jotka yhdessä toteuttavat JAKE – Järjestö- ja kansalaistoiminnan kehittämishanketta.

Yhdistyshuoltamo välittää tietoa pohjoiskarjalaisille yhdistyksille tarjottavista tukipaketeista, koulutukseen, tiedottamiseen, taloushallintoon, työllistämiseen sekä vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen ja hankevalmisteluun liittyen. Tukipaketeissa kuvatuista toiminnoista ja niiden turvallisuudesta vastaa tukipaketin tarjoaja. Paketin tarjoaja vastaa myös antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Kukin paketin tarjoaja vastaa tuottamistaan sisällöistä ja huolehtii myös siitä, että sillä on sisältöön tekijänoikeudet ja muut oikeudet.

Tuotetut sisällöt julkaistaan hyväksymismenettelyn kautta. Palvelun ylläpitäjällä on oikeus kysyä lisätietoja julkaisua odottavasta sisällöstä, muokata kuvaustekstiä sekä olla julkaisematta sisältöä, mikäli se esimerkiksi on selvästi virheellinen, lainvastainen tai loukkaava.

Palvelun ylläpitäjällä on oikeus muuttaa palvelun sisältöä, toimintaa ja käyttöehtoja palvelun kehittämiseksi tai muusta ylläpitäjän perustellusta syystä. Merkittävistä muutoksista ilmoitetaan aina paketin tarjoajalle.

Muokattu viimeksi: 07.11.2019