JÄRJESTYKSENVALVOJAKOULUTUS

Järjestyksenvalvojan peruskoulutuksen tavoitteena on antaa sen hyväksytysti suorittaneelle valmiudet toimia järjestyksenvalvojana tavanomaisissa tilaisuuksissa.

KENELLE

Pohjois-Karjalan Liikunta ry järjestää Järjestyksenvalvojan peruskurssia avoimina koulutuksina kaikille kiinnostuneille sekä tilauskursseina.
Sopii kaikille yli 18 vuotiaille ( mm. yhdistyksille ja sen jäsenille ).

MITÄ MISSÄ MILLOIN

Järjestyksenvalvojan peruskurssin kesto on 40 tuntia. Koulutus toteutetaan sisäasiainministeriön 1.1.2017 vahvistetun koulutusaineiston ja siihen sisältyvän toteuttamisohjeen mukaisesti. Kurssi sisältää teoriaa ja käytännön harjoituksia sekä loppukokeen.

Kurssit toteutetaan Pohjois-Karjalan alueella. Tilauskurssin sisältöosuudesta vastaa Pohjois-Karjalan Liikunta ry. Tiloista ja mahdollisista tarjoiluista vastaa tilaaja.

PALJONKO MAKSAA

Kertaus- ja peruskurssien hinta määräytyy paikkakuntakohtaisesti, osallistujamäärä peruskurssille max 20 hlöä ja kertauskurssille max 40 hlöä.

KUINKA NOPEASTI

2-3 kk tilauksesta

OTA YHTEYTTÄ

Tarjouspyynnöt tilauskursseista Pohjois-Karjalan Liikunta ry / Pasi Vilkki Puh. 0400 287 955 tai pasi.vilkki[at]pokali.fi