Kunnaspirtti

Kunnaspirtti on Kunnasniemen kylän vanha, hirsinen kansakoulurakennus. Kunnaspirttiä on kunnostettu kiintymyksellä kyläläisten talkovoimin ja tällä hetkellä se toimii kotoisana kohtaamispaikkana.

Viimeksi on uusittu keittiö ja rakennettu lasitettu terassi vuonna 2016 valmistuneessa remontissa sekä tehty lisätilaa vuonna 2020 valmistuneessa remontissa. Nykyaikaistettu laitteisto keittiössä ja tarjoiluvarustus mahdollistavat noin 100 hengen tarjoilun järjestämisen erilaisissa tilaisuuksissa.

Kuvia ja lisätietoa Kunnaspirtin vuokrauksesta Kunnasniemen kyläseuran verkkosivuilla

Kunnaspirtintie 2, Kontiolahti, Suomi

Osoite

• Kunnaspirtintie 2, Kontiolahti, Suomi

Yhteyshenkilö

kunnasniemen.kylaseura@gmail.com

Lisätietoa Kunnaspirtistä

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala

Kunta
Kontiolahti

Kaupunginosa / Kylä
Kontiolahti, Onttola

Toimitilan tyyppi
juhlatila, kohtaamispaikka, kokoustila, koulutustila, saunatila, seurantalo, tapahtumat, urheilukenttä

Henkilömäärä
  • 51-100

Käyttö ympärivuotista: Kyllä

Varustelu

• astiasto
  • internet
  • jääkaappi
  • kahvinkeitin
  • kokousvälineet
  • liesi
  • pakastin
  • uuni
  • valkokangas
  • vedenkeitin
  • videotykki
  • wc
  • äänentoisto

Vuokraus

Kyllä

Kunnaspirtin vuokrat:

•  Kunnaspirtin vuokra viikonloppuisin 150 euroa/vrk,  pe-su 400 euroa.  Arkisin 100 euroa/vrk. Sisältää av-laitteiden käytön sekä keittiön ja astioiden käytön sekä pöytäliinat, jotka on pesetettävä pesulassa käytön jälkeen.
  • Kokous- tai muu käyttö 15 euroa/tunti (ei sisällä keittiön käyttöä).
  • Pihasauna 50 euroa/kerta (sisältää saunapuut).  Saunan lämmityksestä ja siivouksesta veloitetaan erikseen 30 euroa/tunti.
  • Telttakatos 25 euroa/vrk. Pystytys ja purku itse.
  •  Huom! Jäsenalennus kyläseuran  jäsenmaksun maksaneille kylän asukkaille ja kesäasukkaille sekä heidän perheenjäsenilleen 50 % em. hinnoista.
  • Kylän yhdistykset ja tiehoitokunnat voivat käyttää Kunnaspirttiä kokoustilana korvauksetta.

Lisätietoa Kunnaspirtin kotisivuilla