Viuruniemen kylätalo, Lypsyniemi

Kylätalolla vietetään monenlaisia kylätapahtumia vuoden varrella. Talo on varattavissa juhliin, häihin, saunailtoihin, syntymäpäiviin, kokouksiin…

Viuruniemen kylätalo on Lypsyniemessä Juojärven rannalla. Kylätalon avajaisia vietettiin vuonna 1993. Talon läheisyydessä on vuonna 2007 valmistunut puulämmitteinen sauna ja tontilla on myös grillikota, lasten leikkipaikka, varastorakennus, talousrakennus sekä puucee.

Vuosina 2011-2012 tontille on rakennettu uusi talousrakennus ja grillikota.

Paikka soveltuu hyvin perhejuhlien ja kokousten järjestämiseen.

Kylätaloa ylläpitää Viuruniemen kyläyhdistys. Kylätalo sähköistettiin Leader-hankkeen avulla vuonna 2007. Sen jälkeen taloa on kehitetty ja parannettu vuosi vuodelta. Valtaosa kylän yhteisistä tapahtumista pidetään kylätalolla.

Tervetuloa Viuruniemen kylätalolle Lypsyniemessä!

Viuruniementie 138, Outokumpu, Suomi

• wc

Vuokraus

Kyllä

Kylätaloa vuokrataan kesäkaudella viikoilla 21 – 40.

Päärakennus + sauna 80 €/vrk. Viereisen talousrakennuksen ison kylmiön käyttö 15 €/vrk lisähinta. Alue on käytössä tulopäivästä klo 12:00 vuorokauden ajan. Lypsyniemen kylätaloa ja saunaa vuokrataan huhtikuusta lokakuuhun.

Lyhytaikaisen käytön kokousvuokra 60 €.

Viuruniemen kyläyhdistyksen jäsenet ja kannatusjäsenet maksavat kylätalon vuokran kokousvuokrataksan (60 €/vuorokausi) mukaan. Henkilöjäsen ei voi vuokrata jäsenetuhintaan Lypsyniemeä erilaisten yhdistysten, järjestöjen, yhteisöjen ja yritysten käyttöön.

Kuvat