Tukihenkilötoimintaan, tempauksiin ja keräyksiin osallistuminen ja järjestäminen

Suoritus ajankohta: 29.5.2017 / Haku päättyy: 31.12.2019 / myynti ja markkinointi, tapahtumajärjestely- ja toimitsijatehtävät, tukihenkilötoiminta, varainhankinta, vertaistukitoiminta (vertaistoiminta)

Pohjois-karjalan Syöpäyhdistyksellä on erilaisia vapaaehtoistoiminnan vaihtoehtoja ja tarvetta monenlaiselle osaamiselle. Voit osallistua siinä määrin, kun ehdit ja haluat.

Vapaaehtoisena toimitaan tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin. Jos sinulla on jokin erityisosaaminen, voit hyödyntää sitä siihen sopivassa vapaaehtoistehtävässä. Vapaaehtoistoiminta on palkatonta ja jokainen valitsee itse, minkä asian eteen haluaa toimia. Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnassa voi olla mukana kuka tahansa. Vapaaehtoiset tuovat omannäköisensä lisän toimintaamme. Voit toimia vapaaehtoisena kertaluontoisesti tai säännöllisesti. Sinä päätät mikä sopii sinulle parhaiten. Tarjoamme tehtävääsi perehdytyksen, säännöllisiä vapaaehtoisten tapaamisia, tarvitsemasi tuen sekä virkistystoimintaa.

Voit esimerkiksi:

• kouluttautua tukihenkilöksi syöpäpotilaalle tai syöpäpotilaan läheiselle
  • tulla mukaan paikallisosastojen toimintaan (12 paikallisosastoa maakunnan alueella)
  • tulla auttamaan myyjäisissä, lipaskeräyksissä ja erilaisissa tapahtumissa
  • tehdä käsitöitä myyntiin maakunnallisen syöpätyön hyväksi

Lisätietoja http://www.pohjois-karjalansyopayhdistys.fi/osallistu-tai-lahjoita/vapaaehtoistoiminta/

Yhteyshenkilöt:  Salla-Maaria Martikainen, p. 050 362 2915 (tukihenkilötoiminta)  Marketta Komulainen, p. 050 567 9264 (muu vapaaehtoistoiminta)

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry

Karjalankatu 4a 1, Joensuu, Suomi

Osoitteet

• Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry

Karjalankatu 4a 1, Joensuu, Suomi