SIUN ILLAT

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen ja Siun Soten yhteistyössä toteuttamissa tilaisuuksissa rakennettiin asukas- ja järjestönäkökulmaa osaksi sote-aluetta.

Vuonna 2016 keväällä eri paikkakunnilla järjestettiin Siun ilta-tilaisuuksia. Siun illoissa keskusteltiin ajankohtaisista sote-palveluihin liittyvistä asioista sote-alueen valmistelijoiden, yhdistysten ja asukkaiden kesken. Teemoina olivat esimerkiksi yleinen keskustelutilaisuus, digipalvelut ja kokemustieto osaksi hyvinvointikertomustyötä.

Taustana Siun ilta-tilaisuuksille ovat olleet vuodesta 2014 alkaen yhteistyössä Siun Soten kanssa toteutetut Asukkaiden huhtikuu ja marraskuu-asukasillat, opiskelijoiden jalkautuminen, järjestöjen tiedon keruu ja erilaiset kyselyt.

Lisätietoa aiheesta:
Anne Pyykkönen, kehittämispäällikkö, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry puh. 045 117 9340.

Muokattu viimeksi: 07.11.2019