JANE YKSI MAAKUNTAUUDISTUKSEN MUUTOSFOORUMEISTA

Pohjois-Karjalan maakuntauudistuksen ohjausryhmä päätti helmikuun 2017 kokouksessaan perustaa kolme muutosfoorumia: hyvinvoinnin, elinvoiman ja järjestöasioiden muutosfoorumit. Foorumit tukevat maakuntauudistuksen ja uuden maakunnan valmistelua, toiminnan ja palvelujen kehittämistä ja yhteistyön edistämistä omalla tehtäväalallaan. Pohjois-Karjalan Järjestöasiain neuvottelukunta JANE toimii järjestöjen muutosfoorumina ja hyvinvoinnin ja elinvoiman muutosfoorumeihin on nimetty järjestöedustajat.

Pohjois-Karjalan Järjestöasiain neuvottelukunta JANE nimesi 27.3.2017 kokouksessaan JANEn edustajaksi hyvinvoinnin muutosfoorumiin Jenny Salmelan, Pohjois-Karjalan Martat ry ja varajäseneksi Kaisa Kontkasen, Joensuun Pelastakaa Lapset ry. Potilas- ja vammaisjärjestöjen edustajaksi hyvinvoinnin muutosfoorumiin nimettiin Ritva Silvennoinen, Pohjois-Karjalan Kehitysvammaisten tukipiiri ry ja varajäseneksi Ritva Simosen, Keski-Karjalan omaishoitajat ry. JANEn edustajaksi elinvoiman muutosfoorumiin nimettiin Timo Reko, Maaseudun Sivistysliitto ja varajäseneksi Hanna Kääriäinen, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry.

Muokattu viimeksi: 08.11.2019