Yhdistyshuoltamo-paketointi

Pohjois-Karjalan Yhdistyshuoltamo kokoaa yhteen ja tarjoaa maakunnan yhdistyksille toiminnan tukipalveluita koulutukseen, viestintään, taloushallintoon ja vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen liittyen. Yhdistyshuoltamon tavoitteena on maakunnan yhdistysten sujuvampi, tehokkaampi ja helpompi yhteistyö ja toiminta.

Tällä lomakkeella ilmoitat yhdistyksesi tarjoaman palvelun osaksi Yhdistyshuoltamoa.

Yhdistyshuoltamon yhteyshenkilöinä ovat Ville Elonheimo, ville.elonheimo@pksotu.fi, 045 116 2060 ja Johanna Junno, johanna.junno@kylat.fi, 044 294 0800. Yhdistyshuoltamoa ylläpitää JAKE-hanke – Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskuksen, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen ja Pohjois-Karjalan Kylien yhteinen kansalais- ja järjestötoiminnan kehittämishanke.

www.jake-hanke.fi

• Yhdistyksille tarjottava palvelu (paketti)

Tarjottavan palvelun (paketin) tiedot tulevat näkyville sivuille Yhdistyshuoltamon ylläpidon hyväksynnän kautta.
  • Anna paketille lyhyt, kuvaava nimi. - Apukysymyksiä: runollinen, värikäs nimi? paikan ja ajan sisältävä nimi? käsitteellisesti tarkkaa nimi? ruohonjuurella tuttu nimi? Hyvä nimi on jotain näitä.
  • Valitse yksi tai useampi teema, johon palvelupaketti kuuluu.
  • Kohderyhmä. Millaisille yhdistyksille palvelu on tarkoitettu? (Esim. pieni, iso, toimialan mukaan esim. liikunta, terveys...) Millaisessa tilanteessa oleville yhdistyksille? (Esim. ensimmäistä hanketta aloittaville, työntekijää palkkaaville, yhdistyksille, joiden toiminta on kasvanut tai supistuva…). Enintään 300 merkkiä.
  • Kohderyhmä. Millaisessa roolissa toimiville yhdistystoimijoille palvelu on tarkoitettu? (Esim. taloudenhoitajille, tulkeille, ohjaajille…). Enintään 100 merkkiä.
  • Tukipalvelun sisältö. Mitä tukipalvelu sisältää, missä, milloin, millä välineillä ja missä tilassa? Millä alueella? Kuuluuko tukipalvelu johonkin isompaan kokonaisuuteen? Enintään 500 merkkiä.
  • Palveluntarjoajan tiedot. Mikä organisaatio, ja kuka on se henkilö yhdistyksessänne, joka tukipalvelun toteuttaa? Vai tarjoaako palvelun erikseen tilattava kouluttaja/asiantuntija? Enintään 200 merkkiä.
  • Palvelulle voi määrittää hinnan tai se voi olla maksuton. Kuinka paljon tilaavalta yhdistykseltä laskutetaan: 1) jos tilaaja on jäsenyhdistyksenne tai hankkeenne kohderyhmää ja 2) jos se ei ole jäsen tai kohderyhmää? Tarvitaanko tilaavalta yhdistykseltä jotakin muuta panosta? (Esim. tiedottaminen omille jäsenilleen tai paikkakunnalla, tilanvaraus, kahvitukset, dataprojektori...) Enintään 300 merkkiä.
  • Toimitusaika. Kuinka pian tilaus etenee ja palvelu on käytettävissä? Enintään 100 merkkiä.
  • Paketin esillelaitto

• Yhdistyshuoltamossa paketin esittelyyn liitetään kuvia. Olisi toivottavaa, että kukin paketin tarjoaja toimittaisi pakettiinsa liitettävän kuvan ja yhdistyksensä logon. Sallitut tiedostomuodot: jpg, png, pdf. Koko max 4,8 Mt.
    Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostotyypit: jpg, png, pdf, Max. tiedoston koko: 5 MB, Max. tiedostot: 10.
    • Lyhyt selostus paketista. Paketti esitellään Yhdistyshuoltamon nettisivuilla ensin tällä lyhyellä esittelytekstillä, jonka kautta pääsee edellä kirjoittamaasi koko kuvaukseen. Enintään 100 merkkiä.
    • Lisätietoja. (Esim. paketin nimen tai luokittelun suhteen.)
    • Ilmoittajan tiedot

Ilmoittajan tiedot tarvitaan mahdollista yhteydenottoa ja tarkennuksia varten, eivät näy julkisina sivuilla.
    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Muokattu viimeksi: 08.11.2019