LÄHELLÄ.FI-arvonta Pohjois-Karjalan yhdistyksille – Ilmoita yhdistyksesi toiminta Lähellä.fi:hin v. 2023 loppuun mennessä ja osallistu 8 kpl S/K:ryhmän lahjakorttien arvontaan

LÄHELLÄ.FI-arvonta Pohjois-Karjalan yhdistyksille – Ilmoita yhdistyksesi toiminta Lähellä.fi:hin v. 2023 loppuun mennessä  ja osallistu 8 kpl S/K:ryhmän lahjakorttien arvontaan

Löytäväthän kuntalaiset ja ammattilaiset teidänkin yhdistyksenne toiminnan ja tapahtumat jo Lähellä.fi:stä? Jos ei, niin nyt on hyvä hetki ilmoittaa ne mukaan!

Arvomme LÄHELLÄ.FI-palveluun elo-joulukuussa 2023 rekisteröityneiden ja toimintaa ja tapahtumia ilmoittaneiden Pohjois-Karjalan yhdistysten kesken 8 kpl S/K:ryhmän lahjakorttia!

VINKKI: Jos vuoden 2024 ryhmänne/kerhonne tarkat kokoontumisajat eivät vielä ole tiedossa, niin ei hätää!  Lisätkää ryhmienne perustiedot jo nyt mukaan ja päivittäkää tarkempia kokoontumisaikoja Lähellä.fi-palveluun myöhemmin aikataulujen varmistuttua.

Lähellä.fi-palveluun on helppo rekisteröityä ja ilmoittaa yhdistyksenne ryhmät, toiminta, tapahtumat, apu ja tuki sekä vapaaehtoistehtävät ihmisten ja ammattilaisten löydettäväksi!

Hyödynnä palvelun maksuton näkyvyys omien viestintäkanavienne rinnalla!

llmoita yhdistys – Yhdistyksen rekisteröityminen
Ilmoita yhdistys – Lähellä.fi | Palvelun käyttöönotto (yhdistyksen rekisteröityminen ja tietojen ilmoittaminen ohjeineen)

Jos Yhdistyksenne tiedot löytyvät jo LÄHELLÄ.FI:stä kirjaudu sisään LÄHELLÄ.FI-palveluun ja ilmoita yhdistyksenne tapahtumat ja toiminta mukaan!