Yhdistykset, tervetuloa Värtsilän kesäteatteriin kesällä 2024!

Mukavaa helmikuista pakkaspäivää. Vaikka pakkanen paukkuu, on kesä jo ihan oven takana. Kesän mukana tulee kesäteatteri ja lähestymmekin teitä Värtsilän kesäteatterin esityksen mainostamisella. Mikäli mietitte yhdistyksellenne/järjestöllenne kesäreissua, tässä teille hyvä vaihtoehto.

Kesällä 2024 Värtsilän kesäteatterissa esitämme Marita Kärkkäisen komedian Lehmänmaitoa ja mansikoita.

Yhteen päivään sijoittuva komedia kahdesta pariskunnasta, joiden uusi naapuruus on koetuksella jo ennen ensimmäistäkään tapaamista. Selina Sappinen ei välitä miehensä Sakarin vastaväitteistä vaan aikoo ostaa tyhjäksi jääneen naapuritalon. Kaupasta ei kuitenkaan tule mitään, sillä Mikko ja Virpi Paasonen ehtivät ennen Selinaa ostaa talon. Ennen kuin ilta koittaa, ovat Selina ja Sakari tulla hulluiksi uusien naapureiden takia. Monta kertaa saadaan juosta naapurusten väliä ennen kuin asiat selviävät… tai no, totuus ei koskaan paljastu Sappisille, sillä mitäpä sitä naapureiden asioita utelemaan.

Tämä nauruhermoja kutkuttava näytelmä nähdään Värtsilän kesäteatterissa, viihtyisässä ympäristössä navetan ylisillä. Hyvä äänen toisto, eikä sadekaan haittaa. Perinteistä suomalaista kesäteatteria. Osoite Hopeakalliontie 3, 82655 Värtsilä.

Esityspäivät:

Ensi-ilta su 23.6 klo 14
Pe 28.6 klo 19
Su 30.6 klo 14
Pe 5.7 klo 19
Su 7.7 klo 14
Pe 12.7 klo 19
Su 14.7 klo 14
Pe 19.7 klo 19
La 20.7 klo 15 Värtsiläpäivät
Su 21.7 klo 14
Pe 2.8 klo 19
Su 4.8 klo 14

Liput:
Aikuiset 15 e
Lapset 5 -14 v 7 e
Alle 5 vuotiaat ja rintamatunnuksella vapaa pääsy.
Yli 20 hengen ryhmille alennus 1 e/lippu

Lippuvaraukset ja tiedustelut p. 041 574 3657

Tavataan Värtsilässä Navetan vinnillä!

Terveisin Värtsilän kesäteatteri

Kesäteatterin kotisivut