Varaa yhdistykselle esittelypiste syksyn Tuu Mukkaan! -vapaaehtoistoiminnan messuille! – Ilmoittautuminen on käynnistynyt

TUU MUKKAAN! – Vapaaehtoistoiminnan messut tekee näkyväksi joensuulaisten yhdistys­ten ja Joensuun ev.lut. seurakuntien vapaa­ehtoistoimintaa.

Joensuun seurakuntakeskuksella järjestetään keskiviikkona 18.9.2024 klo 16-19 Joensuun yh­distysten, Joensuun ev.lut. seurakuntien ja ­­­Joensuun kaupungin yhdessä järjestämät Tuu Mukkaan! Vapaaehtoistoiminnan messut.

Vapaaehtoistoiminnan messut on tapahtuma, jossa voi tutustua yhdistysten ja Joensuun seurakuntien vapaaehtoistoimintaan sekä kuulla vapaaehtoisten omia kokemuksia

Tapahtumassa seurakuntakeskuksella on:

• Yhdistysten ja seurakuntien vapaaehtoistoiminnan esittelypisteitä
  • vapaaehtoisten haastatteluja
  •  pientä tarjoilua.

Messuille voi tulla viettämään aikaa yhdessä, etsimään omaa vapaaehtoistehtävää ja tapaamaan muita vapaaehtoisia.

Varaa esittelypiste messuille: https://link.webropol.com/s/tuumukkaan

Esittelypisteitä Vapaaehtoistoiminnan messuille on tarjolla rajattu määrä. Viime vuonna kaikki  halukkaat eivät mahtuneet mukaan, joten varmista paikkanne ja ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian.

Viime messujen palautteen pohjalta olemme tehneet muutoksia esittelypisteiden sijoittelulle. Tilaa on nyt varattu väljemmin mukaville kohtaamisille vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneiden kanssa! Kesäkuun loppuun mennessä tulleiden ilmoittautumisten pohjalta valmistelemme tulevaa messujen ohjelmaa ja mainosta.

KYSYTTÄVÄÄ TUU MUKKAAN! -MESSUISTA?

Ota yhteyttä:

Heini Manner