Yhdistysten teemapäivät käynnistyvät OLKA-pisteellä

Yhdistysten teemapäivät käynnistyvät OLKA-pisteellä. OLKA-piste sijaitsee Pohjois-Karjalan keskussairaalan A-talon pääaulassa (Tikkamäentie 16, Joensuu). Teemapäivän aikana eri toimijat esittelevät OLKA-pisteellä omaa toimintaansa ja tarjolla olevaa tukea sairaalan asiakkaille, potilaille, läheisille ja henkilöstölle.

Touko-kesäkuussa toimintaansa esittelevät mm. Pohjois-Karjalan luustoyhdistys, Pohjois-Karjalan Kilpirauhasyhdistys, Joensuun seudun omaishoitajat ja Pohjois-Karjalan Parkinsonyhdistys.

Teemapäivien tarkemmat ohjelmat löydät jatkossa  www.pksotu.fi/olka-toiminta/teemapaivat/
-sivustolta ja alta avaamalla kyseisin teemapäivän oman linkin. OLKA-pisteen avajaisia vietetään maanantaina 6.5.2024 klo 9-12.00.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan!

Tulevat teemapäivät

ma 6.5.2024 klo 9-12 OLKA-pisteen avajaiset

ke 15.5.2024 klo 10-14 Luustoterveys, Pohjois-Karjalan luustoyhdistys ry

ti 21.5.2024 klo 8-15 Kilpirauhaspäivä, Pohjois-Karjalan Kilpirauhasyhdistys ry

ma 3.6.2024 klo 9.30-14 Huolehditko läheisestäsi?, Joensuun seudun omaishoitajat ry

ma 10.6.2024 klo 10-14 Pohjois-Karjalan Parkinsonyhdistys ry

Jos yhdistyksesi/ organisaatiosi on kiinnostunut pitämään teemapäivää Pohjois-Karjalan keskussairaalan OLKA-pisteellä, olethan yhteydessä OLKAn työntekijöihin.
Jos haluat varata teemapäivän syksylle 2024, olethan yhteydessä 17.5.2024 mennessä.

Hanna Kääriäinen, 044 715 2060, hanna.kaariainen@pksotu.fi

OLKA ®-toiminta on koordinoitua järjestö- ja vapaaehtoistoimintaa Pohjois-Karjalan keskussairaalassa ja hyvinvointialueella. OLKA-toiminnasta vastaa Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys yhteistyössä Pohjois-Karjalan hyvinvointialue – Siun soten kanssa.

Kuva OLKA-pistesstä

Asiasanat