Rasisminvastainen viikko 2020 Joensuussa / Week against racism 2020 in Joensuu

Rasisminvastainen viikko logo

OHJELMA

Valitettavasti useita tapahtumia on jouduttu siirtämään tulevaisuuteen koronavirusohjeistukseen liittyen.
We are sorry to announce that many events will be postponed due to the corona virus guidelines.

Katso Rasismin vastaisen viikon ajankohtainen ohjelma  (Ohjelmaa päivitetty 19.3.2020)

Vaikka iso osa ohjelmasta onkin jouduttu siirtämään tulevaisuuteen, haluamme kuitenkin kutsua kaikki viettämään rasisminvastaista viikkoa mahdollisuuksien mukaan, esimerkiksi keskustelemalla aiheesta läheisten kanssa ja tutustumalla netistä löytyvään materiaaliin.

We are still inviting everyone to participate in the week against racism, for example by carrying out discussions in smaller groups and reading online materials.

Supporting the program: Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry, Joensuun kaupunki,  Joensuun seudun monikulttuurisuusyhdistys ry (JoMoni)

Muokattu viimeksi: 22.06.2022