Yhdessä yksinäisyydestä yhteisöön – Kontiotupa

01.05.2021 - 01.06.2024

Hankkeen kohderyhmänä ovat ikäihmiset, työikäiset ja lapsiperheet, sekä alueen toimijat ja yhdistykset.

Hankkeen toimipaikkana on matalan kynnyksen kohtaamispaikka kuntalaisille, ”Kontiotupa”, jossa yhdistykset voivat järjestää yhdessä paikallista osallistavaa toimintaa vuorotellen osallistujien toiveita kuunnellen ja omaa asiantuntijuuttaan hyödyntäen.

Yhdistyksille järjestetään koulutusta tarpeen mukaan, ja tarvittaessa järjestetään omat kaappi- ja säilytystilat. Yhdistykset voivat varata tiloista myös kokoustiloja käyttönsä varauksella veloituksetta. Yhteisökoordinaattori organisoi toimintaa yhdessä yhdistysten kanssa, sekä pitää yhteyttä alueellisiin ja paikallisiin viranomaisiin ja toimielimiin.

Kontiotuvan osoite on Koulukuja 4, Kontiolahti. Tule mukaan toimintaan ja yhteistyöhön!
Lisätietoja yhteisökoordinaattori Mirja Mölsältä, puh. 050 3468893, sposti. mirja.molsa@kontiotupa.fi, verkkosivut: www.kontiotupa.fi

Käyntiosoite

Koulukuja 4, Kontiolahti, Suomi