Nurmeksen järjestöilta

14.02.2024 klo 17:30 - 19:00 / Kokous/tapaaminen

Helmikuun järjestöillassa Valtimolla kuntalaisten talolla ( Kunnantie 1, Valtimo) pureudetaan yhdistystoimijoiden nykyhetkeen sekä pohditaan tulevaisuuden suuntia.

Illan tarkoituksena on kartoittaa yhdistys- ja järjestötoimijoiden toiminnan tämän hetken tilannetta, mahdollisia haasteita sekä pohtia miltä tulevaisuuden yhteisöllinen toiminta näyttää sekä toimii Nurmeksessa.

Tilaisuudessa pääset mukaan hahmottelemaan mm. yhteistyön eri muotoja, pohtimaan viestinnällisiä asioita ja kertomaan toiveesi kaupungin puolelle.

Illan aikana käytetään älypuhelin/tabletti pohjaisia sovelluksia, mutta osallistumisen ideointiin voit myös tehdä kotikoneelta ennen iltaa. Ilmoitathan jos etukäteen jos haluat vastata etukäteen.

Ilmoittaudu mukaan joko linkistä,  puhelimella tai sähköpostilla.

Ilmoittautumissähköpostiosoite juho.luostarinen@nurmes.fi

Ilmoittautumispuhelinnumero +358401045723