ICT-ALAN KOULUTUSTA JA NEUVONTAA

Kaikki ICT-alan tukitoiminnot. Mm. ohjelmistopäivitykset (Windows, Linux ja Android),  käyttöopastukset (Windows, Linux ja Android -laitteet ja ohjelmistot),  koneitten ja oheislaitteiden asennukset, huollot ja korjaukset. Katso tarkemmin www.okunakilta.net

KENELLE

Kaikille jotka tietotekniikan taitoja ja tukea tarvitsevat

MITÄ MISSÄ MILLOIN

Onko Sinulla ongelmia tietokoneesi kanssa? Etkö saa ohjelmaa asentumaan? Iskikö virus? Pitäisi saada lisälaite tai kortti tietokoneeseen mutta et tiedä miten? Kone ei toimi, mutta syy on epäselvä? Meiltä saat apua tietokoneongelmiisi. Tule käymään ja kerro huolesi, niin me kerromme sinulle mahdollisuuksien mukaan, miten ongelmasi voitaisiin ratkaista. Käytä hyväksesi edullista huoltopalveluamme! Tutkimme tietokoneesi ja selvitämme vian nopeasti. Käytössäsi on neljä koulutettua ICT-järjestelmäasiantuntijaa.

Katso lisää: www.okunakilta.net/ict-tiimi
Myös koulutukset

PALJONKO MAKSAA

Jos yhdistys kuuluu Sivis-opintokeskuksen järjestöihin, voidaan koulutukset järjestää opintojaksoina jolloin saadaan noin puolet kustannuksista tukea.
Kannattaa olla meihin yhteydessä, 0405647661, Hessu

KUINKA NOPEASTI

Sivikseen ilmoitettava jaksot 2 vkoa etukäteen, muutoin jopa nopeammin.

OTA YHTEYTTÄ

www.okunakilta.net/ict-tiimi, p. 0405647661/Hessu