Maksuttomia digikoulutuksia tarjolla Pohjois-Karjalan yhdistyksille – Ota yhteyttä!

01.08.2023 - 31.12.2024 / Koulutus/seminaari, Muu ryhmämuotoinen tuki

Toimintaa järjestetään

Onko yhdistyksenne työntekijöillä, ryhmillä tai jäsenillänne digikoulutustarpeita?

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen It-asiantuntijja Ville-Matti Nikkonen voi tulla piipahtamaan ryhmiinne tai tapaamisiinne pienen digi-infon merkeissä, tai voimme järjestää laajemmankin koulutuksen haluamastanne aiheesta.  Varaa teidänkin yhdistyksellenne oma tilaisuus!

Esimerkkejä koulutus / digi-info-aiheista:

● Tietoturvakoulutus (tietoturvallinen salasana, monivaiheinen tunnistautuminen, yleiset tietoturva-asiat)
● Älypuhelimen ja muiden mobiililaitteiden käyttö (hyödyllisiä laitteiden asetuksia, appien asentaminen ja poistaminen)
● Esitysten luominen (opetellaan esityksen luomista Powerpoint-ohjelmalla)
● Digitaalinen varautuminen (esim. useammalla pääsy yhdistyksen pilveen, varmuuskopiointi)
● Tekstinkäsittely (Microsoft Word -tekstinkäsittelyohjelman perusteet, mm. tyylien käyttö, lomakepohjat)
● Pilvipalvelut (Mikä on pilvipalvelu, pilvipalveluiden käyttö tiedostojen ja kuvien tallentamiseen ja jakamiseen)
●Joku muu aihe, mikä?

Kerro meille, millaisille infoille tai koulutuksillle yhdistyksessänne olisi tarvetta, niin olemme yhteydessä!

Vastaamaan pääset tästä linkistä: https://link.webropol.com/s/kathykoulutukset

Toiminta-alue

Alue
Pohjois-Karjala