Järvitoimintakeskus Höytiäisen Helmi

Järvitoimintakeskus Höytiäisen Helmi on hyvän mielen kokoontumis- ja retkeilypaikka Kontiolahden Varparannalla.

Höytiäisen Helmi tarjoaa upeat puitteet erilaisten yhteisöjen kokoontumiselle, leireille ja juhlien järjestämiselle Höytiäisen rannalla, vain 12 km päässä Kontiolahden keskustasta. Alueelta löytyy mm. lentopallokenttä ja lyhyt frisbeegolfrata. Uimaranta on pitkälle matala, hiekkapohjainen ja lapsiystävällinen.

Aluetta hallinnoi ja toiminnasta vastaa talkoovoimin yleishöydyllinen yhdistys. Höytiäisen Helmi -yhdistyksen tarkoituksena on järvitoimintakeskuksen säilyttäminen ja kehittäminen yhdistysten, yhteisöjen ja yksityishenkilöiden kokoontumispaikkana sekä alueen avoimen virkistyskäytön lisääminen.

Riihilahdentie 9, Kontiolahti, Suomi

Osoite

• Riihilahdentie 9, Kontiolahti, Suomi

Järvitoimintakeskus Höytiäisen Helmi ry