BRÄNDIÄ, ROOLEJA JA POPUPPIA

Koulutuksessa sparrataan yhdistysten toimijoita kirkastamaan yhdistyksen toimintaa sekä annetaan vapaaehtoisille eväitä toimintaan.

KENELLE

Koulutus soveltuu kaiken kokoisille ja eri toimialoilla toimiville yhdistyksille, mitkä haluavat kirkastaa omaa yhdistystoimintaansa, sekä saada lisää aktiivisia ja sitoutuneita jäseniä ja vapaehtoisia mukaan toimintaan.
Koulutus sopii erityisen hyvin yhdistysten hallitusten jäsenille ja yhdistyksissä toimiville vapaaehtoisille.

MITÄ MISSÄ MILLOIN

Koulutus järjestetään osallistavana luentona. Koulutusta voidaan tarjota Pohjois-Karjalan alueella. Koulutus soveltuu yksittäisen yhdistyksen sprrauksesta isomman yhdistysjoukon luentokoulutukseksi, sopimuksen mukaan. Koulutus on tilauskoulutus (sopimuksen mukaan 2-3 tuntia), jonka eri yhdistykset voivat myös yhdessä hankkia. Tilaaja vastaa tila- sekä mahdollisista tarjoilukuluista.

PALJONKO MAKSAA

Koulutus maksaa 395 € + matkakulut toteuman mukaan. Tilaaja vastaa tila- ja tarjoilukuluista sekä koulutuksen markkinoinnista kohderyhmälle.

KUINKA NOPEASTI

Sopimuksen mukaan.

OTA YHTEYTTÄ

Kouluttajana toimii YTM Katja Kolehmainen, toiminnanjohtaja, Pohjois-Karjalan Martat ry, katja.kolehmainen(a)martat.fi, p. 040 0179 095