KYLÄN ESITTELYKORTTI KYLAT.FI -SIVUSTOLLA

Kyläkortit ovat osa KYLÄTIETO Pohjois-Karjala -sivustoa (kylat.fi), ja sitä kautta osa yhdistystiedotusta. Sivusto tuo maakunnan kylät kootusti esille yhteen paikkaan. Sivustolla jokainen kylä saa oman kyläesittely-, kylätalo ja kyläturvakortin. Näistä kyläesittelykorteista löytyvät pienen kyläkuvauksen lisäksi mm. kylän yhteystiedot, yhdistykset sekä mahdollisen kylätalon tiedot.

KENELLE

Kyläyhdistykselle, kylätoimikunnalle, asukasyhdistykselle

Puheenjohtajille, sihteereille, kyläaktiiveille

MITÄ MISSÄ MILLOIN

Kyläkortit ovat osa Kylätieto Pohjois-Karjala -sivustoa, ja sitä kautta osa yhdistystiedotusta. Kyläkortin koostaminen tai täydentäminen onnistuu olemalla yhteydessä Pohjois-Karjalan Kylät ry:hyn. Tiedot kylästä voidaan koota sähköpostin välityksellä tai kylähaastattelulla paikan päällä. Esittelyn koostaminen vaatii kylä-/asukasyhdistykseltä noin 1-2 tunnin panoksen. Lisäksi tiedotus omalla asuinalueella kyläkortin olemassa olosta on suotavaa, jotta hyöty kyläesittelystä olisi mahdollisimman laaja.

PALJONKO MAKSAA

Kyläkortti on paikallisyhdistyksille ilmainen.

KUINKA NOPEASTI

Kylä-/asukasyhdistyksen tiedot ovat kylat.fi sivuilla viimeistään kahden viikon kuluttua yhteydenotosta.

OTA YHTEYTTÄ

Kyläkortin voi laatia yhdessä Pohjois-Karjalan Kylät ry:n työntekijän kanssa. Lisätietoja: Johanna Junno, johanna.junno@kylat.fi, p. 044 294 0800

Ilmoittaja (organisaatio):

Pohjois-Karjalan Kylät ry