Ilmoita koulutus tai tilaisuus Yhdistysyhteistyö.fi-sivustolle

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa yhdistyksille ja muille ammattilaisille suunnatun koulutuksen, kurssin tai muun tilaisuuden tai tapaamisen julkaistavaksi Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivustolle.

Yhdistysyhteistyö Pohjois-Karjalassa -sivustolla julkaistuista koulutuksista ja tilaisuuksista tiedotetaan myös Lähellä.fi – Pohjois-Karjala -uutiskirjeessä.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Tutustu palvelun henkilötietojen käsittelyyn (tietosuojaseloste).

Huomioithan kaikki välilehdet, ne saattavat sisältää pakollisia kenttiä. Suosittelemme täyttämään myös ne kentät, jotka eivät ole pakollisia.

Jos käytät toistuvia päivämääriä, aseta ylempänä olevaan alkamis- ja päättymispäivään koko tapahtuman voimassaoloaika.

1

Voit kirjoittaa itse kyliä kentän oikeaan laitaan ilmestyvän + -merkin kautta. Lisää kylä/kaupunginosa aina perusmuodossa.

Kun laitat tähän osoitteen saat sen näkymään kartalla, joka lisää tapahtuman löydettävyyttä ja helpottaa hakua.

1

Kuvaus tapahtumasta toisella/vieraalla kielellä.

Täytä tähän kaikki tapahtumaa kuvaavat tyypit. Tietoa käytetään toimijan sivulla ja hakutuloksien tarkentamiseen.

Täytä tähän vain yksi, tapahtumaa parhaiten kuvaava tyyppi. Tietoa käytetään tilastoinnissa.

Voit kirjoittaa itse aiheita kentän oikeaan laitaan ilmestyvän + -merkin kautta. Lisää aihe aina perusmuodossa.

Lisätiedot esim. henkilön nimi, sähköposti ja puhelinnumero. Henkilötietoja voivat jättää 16 vuotta täyttäneet henkilöt.

Verkkosivut, Facebook, Twitter jne.

Kirjoita osoite muotoon http://www.osoite.fi

Tiedoston nimi:

Tiedoston koko:

Tähän sähköpostiosoitteeseen lähetään ilmoittautumislomakkeen automaattiviestit. Mikäli kenttä jätetään tyhjäksi, käytetään toimijan tiedoissa olevaa sähköpostiosoitetta. Voit lisätä kenttään vain yhden sähköpostiosoitteen.

Emme julkaise yhteystietoja tapahtuman yhteydessä. Yhteystiedot jätetään hallinnallisista syistä.