JÄRJESTÖT JA TERVEYSASEMIEN HYVINVOINTIPISTEET

Hyvinvointipisteitä on perustettu maakunnan terveysasemille.

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry:n ARMI-hanke, Siun soten Meijän digi- ja Tulevaisuuden sotekeskus-hankkeet käynnistelevät yhteisiä Hyvinvointipisteitä maakunnan terveysasemille jo olemassa olevien Semppi-pisteiden pohjalle.

Siun sote tarjoaa pisteillä digitukea sähköiseen asiointiin ja yhdistykset kutsutaan mukaan esittelemään omaa toimintaansa sekä kohtaamaan ihmisiä paikan päällä.

Hyvinvointipiste on jo toiminnassa Kiteellä ja Polvijärvellä, seuraava avautuu Outokummussa.

Pisteillä toteutetaan myös erilaisia teemapäiviä mm. ehkäisevän päihdetyön ja mielenterveysviikon aikana.

Polvijärvellä pisteellä päivystää maanantaisin klo 10-12 Siun soten työntekijä. Kiteellä SIun soten kehittäjäsosionomi päivystää tiistaisin klo 10-12.

Rakennamme parhaillaan verkostoja Hyvinvointipisteiden ympärille.

Kaikki asiasta kiinnostuneet yhdistykset ovat tervetulleita mukaan!

Lisätietoa aiheesta:
Leena Virratvuori