Palautelomake

Pohjois-Karjalan Järjestöasiain neuvottelukunta JANEn tärkeimpänä tehtävänä on tuoda maakunnanlaajuista painoarvoa järjestöjen laajalle ja monipuoliselle toiminnalle. Tämä tapahtuu tiedottamalla järjestötyön tärkeydestä, kouluttamalla järjestötoimijoita, edistämällä monenlaista yhteistyötä sekä kehittämällä järjestötyöskentelyn käytäntöjä ja osallistumisen tapoja.

Järjestöasiain neuvottelukunnan kautta järjestöt ja yhdistykset voivat viedä yhdessä yhdistysten asioita eteenpäin, vaikuttaa yhteisesti kuntiin ja maakunnalliseen päätöksentekoon sekä edistää kansalaisnäkökulman kuulumista. Järjestöasiain neuvottelukunta kokoontuu 5–8 kertaa vuodessa. JANE toimii järjestö- ja yhdistystoiminnan asiantuntijaryhmänä maakuntaliitossa.

Tällä lomakkeella voit mm.

• ottaa yhteyttä
  • kertoa kehittämisideoita ja palautetta
  • jättää aloitteita/ehdottaa käsiteltäviä aiheita Pohjois-Karjalan Järjestöasiain neuvottelukunta JANElle.

Lomaketiedot välittyvät JANEn sihteerille.

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Muokattu viimeksi: 09.06.2022