Järjestökahvit 9.11.2023 klo 9-10 (TEAMS)

Lähisuhdeväkivallan ehkäisytyö ja yhteistyö järjestöjen kanssa

Sanna Pirinen Tulevaisuuden sotekeskus -hankkeesta kertoo lähisuhdeväkivallan ehkäisytyöstä hyvinvointialueella. Millaisia mahdollisuuksia järjestöillä on tehdä hyvinvointialueen kanssa yhteistyötä teeman ympärillä ja miten hyvinvointialueen järjestöavustuksia voisi hyödyntää teemaan liittyvän toiminnan ja yhteistyön kehittämisessä? Järjestöavustuksista kertomassa Minna Patama.

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan!

Järjestökahvit 9.11. kuvaus.

Järjestökahvit 17.5. 2023 klo 9-10

Lapset puheeksi-palvelumalli

Tule kuulemaan moniammatillisesta Lapset puheeksi- palvelumallista, jolla saadaan perheiden arjen vahvuudet ja haavoittuvuudet sekä palvelutarpeet näkyviin.

Rakennetaan yhdessä toimiva järjestöjen, soten, koulujen ja varhaiskasvatuksen rajapinta perheen ympärille.

Palvelumallista ja sen mahdollisuuksista järjestöille kertovat Kati Saurula, Anne Korppinen ja Tuija Klingberg Siun soten kehittämisyksikön perhekeskustiimistä.

Ei ennakkoilmoittautumista.

Jane-järjestökahvien mainos. Teemana Lapset puheeksi-palvelumalli. 17.5. klo 9-10 (teams)

Järjestökahvit 13.4. 2023 klo 9-10

Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palvelutarjotin

Hyte-palvelutarjotin on digiratkaisu, josta hyvinvointialueen asukas ja sosiaali- ja terveysalan ammattilainen löytävät helposti kuntien ja järjestöjen hyvinvointia ja terveyttä edistävät palvelut ja toiminnan. Aiheesta alustaa Eerika Jormanainen projektisuunnittelija , Hyvinvointia ja Kestäviä palveluja Pohjois-Karjalassa (Hyke) -hankkeesta.

Tule kuulemaan tarkemmin ja keskustelemaan mitä tämä tarkoittaa järjestöjen näkökulmasta.

JANE-aamukahvit 13.4. ohjelma.

Järjestökahvit:  Turvallisempi tila 16.2.2023

Järjestökahvit 16.2.2023 Turvallisemman tilan teemalla

JANE

-aamukahvit: Ajankohtaista kesän tapahtumien toteuttamisessa

19.5.2022 klo 9-10 Teams

Järjestötapahtumat ja Joen Yö
Katja Kolehmainen ja Minna Valonen, VIRTA Joensuun kaupunkikeskustayhdistys ry

Pohjois-Karjalan maakuntapäivä: Uusi maakuntapäiväkonsepti ja tapahtumahaku
Laura Jussila/Sami Tolvanen, Pohjois-Karjalan maakuntaliitto

JANE-aamukahvit: Järjestöjen yhteistyömahdollisuudet Riverian kanssa

17.3.2022 klo 9-10 Teams

Riverian tarjoamia yhteistyömahdollisuuksia järjestöjen kanssa esittelivät Eine Paldan ja Elina Hokkanen. Aamukahvien emäntänä toimi Tuija Tekin Taito Pohjois-Karjalasta.

Tilaisuuden esitys: Riverian esittely järjestötoimijoille

• Opiskelumahdollisuudet Riveriassa – tutkinnot, tutkinnon osat, täydennyskoulutus, väyläopinnot kohti korkeakoulua ja jatkuva haku
  • Työelämässä oppiminen opintojen aikana: koulutus- ja oppisopimus, tilaustyöt ja -projektit, Vuosi yrittäjänä -ohjelman mahdollisuudet
  • RiveriaRekry – työelämän ja osaajien kohtaamispaikka
  • Järjestötoimijoiden mahdollisuudet osallistua Riverian järjestämiin tapahtumiin
  • Aikaa keskustelulle ja kysymyksille

JANE-aamukahvit: Järjestöjen yhteistyömahdollisuudet Karelia amk:n kanssa

17.2.2022 klo 9-9.45 Teams

Karelia ammattikorkeakoulun sosiaali- ja terveysalan koulutuksen tarjoamat mahdollisuudet yhdistystoimijoille. Yhteistyömahdollisuuksia olivat esittelemässä Tuomas Lappalainen, Susanna Kinnunen, Maiju Juvonen, Riikkka Turunen ja Hanne Timonen.

Tilaisuuden esitykset:

YAMK opinnäytetyöt
Th-opintojen kehittämistyöt
Tarmo oppimis- ja palveluympäristö

JANE-aamukahvit: Tulevaisuuden tapahtumat

21.9. klo 9-9.30, Teams

Tervetuloa kuulemaan Karelia ammattikorkeakoulun tarjoamista mahdollisuuksista yhdistystoimijoille. Smart Event Managers -hanketta esittelee projektipäällikkö Katariina Peltonen.

• uusi tapahtumatuottamisen koulutuskokonaisuus käynnistyy 1.11.2021
  • yhteistyön ja verkostoitumisen mahdollisuudet tapahtuma-alan uusille ja vanhoille toimijoille
  • uudet tulevaisuuden tapahtumakokeilut

Tilaisuus on suunnattu Pohjois-Karjalassa toimiville yhdistystoimijoille.

Osallistu JANE-aamukahveille tästä linkistä.

(ei vaadi ennakkoilmoittautumista. JANE-aamukahvit järjestetään Teamsillä)

Lue lisää:  https://www.yhdistysyhteistyo.fi/2021/08/31/pohjoiskarjalainen-tapahtumatuotanto-uudelle-tasolle/

Tilaisuuden järjestää Pohjois-Karjalan järjestöasiain neuvottelukunta JANE ja Smart Event Managers -hanke / Karelia ammattikorkeakoulu

Muokattu viimeksi: 09.10.2023