Yhdistyksen kokouskäytännöt

Löydät sivulta vinkkejä yhdistyksen kokouskäytäntöihin sekä valmiita asiakirjapohjia ja -malleja.

Kokouskäytännöt

• Kokouskäytännöt verkkomateriaali
    OK-opintokeskuksen kokouskäytännöt-sivustolta löydät tarpeellisen tiedon kokouksista yhdistystoiminnassa, hyviä käytännön vinkkejä muun muassa etäkokousten järjestämiseen sekä paljon erilaista materiaalia kokousten tueksi.
  • MSL:n verkko-opisto  (msl.fi)
    Laajassa verkkomateriaalissa on mm. tietoa kokousteknisistä menettelytavoista ja kokouksen järjestämisestä. Apuna myös työkalupakki, josta löytyy mallit muun muassa kokouskutsujen ja esityslistan laatimiseen.
  • Kokoustekniikkaopas (kansio.fi)
    Kokoomuksen Järjestötoiminnan käsikirja kokoaa yhdistystoimintaa yleisemminkin soveltuvaa kokoustietoutta.
  • Kokousvideot (yhdistystoimijat.fi)
    Yhdistystoiminta.fi-sivuilta löytyy perustamiskokouksen ja vuosikokouksen videot.

Yhdistyksen asiakirjamalleja ja valmiita pohjia

• Kokouskutsu:
    Malli 1 (Yhdistystoimijat.fi)
  • Esitys/asialista:
    Malli 1 (Yhdistystoimijat.fi)
  • Pöytäkirja:
    Malli 1(Yhdistystoimijat.fi)
    Pöytäkirjaote:
    Malli 1 (Yhdistystoimijat.fi)

Sivun ylläpidosta vastaa KYT-järjestöpalvelut / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry.

Muokattu viimeksi: 08.11.2019