KONTIOLAHDEN PAIKALLIS-JANE (KonJANE)

KonJANEn tarkoituksena on vahvistaa Kontiolahden yhdistysten asemaa. Tavoitteena on lisätä yhteistyötä yhdistysten välillä sekä tiivistää yhteistyötä yhdistysten ja kunnan välillä. Yhteistyön lisäksi KonJANEn tehtävänä on vaikuttaminen yhdistysten parhaaksi: tavoite on tuoda yhdistyskentän ääni kunnan kehittämistoimintaan. KonJANEn perustamiskokous pidettiin 19.11.2019.

Edustuskausi kestää kaksi vuotta (2024-2025) ja edustajat kokoontuvat pääsääntöisesti noin neljä kertaa vuodessa (2+2).

KonJANEn jäsenet toimikaudella 2024-2025

Yhteystietoja:
Puheenjohtaja:  Sari Tervonen,  auvinen.sarita(at)gmail.com

Kunnan järjestöyhteyshenkilö/KonJANEn sihteeri: Sini Rantaeskola, hyvinvointikoordinaattori, Kontiolahden kunta, etunimi.sukunimi@kontiolahti.fi, p. 050 432 8314

KonJANE kokoonpano 2020Kuvassa KonJanen kokoonpanoa kaudella 2020-2021. Vasemmalta Ari Hevonkoski, Jari-Pekka Kinnunen, Hillevi Invenius, Ulla Siippainen, Mia Väänänen. Kuvasta puuttuvat Mirja Mölsä, Riina Mahlanen, Jani Ruotsalainen ja Sari Tervonen.

Muokattu viimeksi: 22.02.2024