Pohjois-Karjalan Liikunta ry

Pohjois-Karjalan Liikunta ry on maakunnallinen liikunnan ja urheilun asiantuntija-, kehittämis- ja yhteistyöjärjestö, jonka päätehtävänä on pohjoiskarjalaisten hyvinvoinnin edistäminen liikunnan ja urheilun avulla sekä liikuntakulttuurin elinvoimaisuuden ja monipuolisuuden varmistaminen.

Tarjoamme

• Järjestyksenvalvojakoulutus

Lisätietoja

Pohjois-Karjalan Liikunta ry järjestää Järjestyksenvalvojan peruskurssia avoimina koulutuksina kaikille kiinnostuneille sekä tilauskursseina. Sopii kaikille yli 18 vuotiaille (mm. yhdistyksille ja sen jäsenille). Järjestyksenvalvojan peruskoulutuksen tavoitteena on antaa sen hyväksytysti suorittaneelle valmiudet toimia järjestyksenvalvojana tavanomaisissa tilaisuuksissa.

Järjestyksenvalvojan peruskurssin kesto on 40 tuntia. Koulutus toteutetaan sisäasiainministeriön 1.1.2017 vahvistetun koulutusaineiston ja siihen sisältyvän toteuttamisohjeen mukaisesti. Kurssi sisältää teoriaa ja käytännön harjoituksia sekä loppukokeen.

Kurssit toteutetaan Pohjois-Karjalan alueella. Tilauskurssin sisältöosuudesta vastaa Pohjois-Karjalan Liikunta ry. Tiloista ja mahdollisista tarjoiluista vastaa tilaaja.

Peruskurssin hinta määräytyy paikkakuntakohtaisesti, osallistujamäärä max 40 hlöä.

Kysy lisää

Pasi Vilkki