Runo- ja laulumaailma ry

Runo ja laulumaailman toiminnan tarkoitus on tuoda musiikki- ja runokulttuuria esille myös siellä, mistä ihmiset eivät pääse kulttuuria hakemaan. Järjestämme runo- ja laulutapahtumia, konsertteja, toivelaulu- ja runotapahtumia, yhteislauluiltoja, yms. Esiinnymme pääasiassa Joensuun lähiseudulla, erityisesti kotipaikalla Liperin kunnassa.

Tarjoamme

• Monipuolisia kulttuuriohjelmia eri tilaisuuksiin

Lisätietoja

Runo- ja laulumaailma ry järjestää monipuolisia kulttuuriohjelmia erilaisiin tilaisuuksiin. Tilaajan toiveen mukaan luomme musiikkikonsertin, tanssit, mukavan yhteislauluillan, teemallisen runo- ja lauluohjelman, runotapahtuman, lauluja synttäreille, häihin ja hautajaisiin tai esitykset vaikka hienoon juhlaan, jonka teeman itse valitset. Tai voimme käydä esittämässä yhden runon tai laulun, jos niin haluat. Ota yhteyttä, ja kerro toiveesi! Sovitaan hinnasta ja järjestelyistä yhdessä. Esityksiä tuottavat mm. Virpi ja Tapsa Eronen, Kari Parviainen, Marko Leppänen, Silja Nuutinen, Irina Tanskanen, Maarit Mantsinen sekä Juha Ilmakari.

Kysy lisää

Virpi Eronen, Runo- ja laulumaailma ry sihteeri