Pohjois-Karjalan Martat ry

Pohjois-Karjalan Martat ry on kansalaisjärjestö joka edistää kotien ja perheiden hyvinvointia sekä kotitalouden arvostusta.Toimintaamme on myös kesäisin toimiva Marttakahvio Joensuun torilla sekä Marttapalvelut Oy.

Tarjoamme

• Brändejä, rooleja ja popuppia -koulutus

Lisätietoja

Koulutuksessa sparrataan yhdistysten toimijoita kirkastamaan yhdistyksen toimintaa sekä annetaan vapaaehtoisille eväitä toimintaan. Se soveltuu kaiken kokoisille ja eri toimialoilla toimiville yhdistyksille, mitkä haluavat kirkastaa omaa yhdistystoimintaansa, sekä saada lisää aktiivisia ja sitoutuneita jäseniä ja vapaehtoisia mukaan toimintaan. Koulutus sopii erityisen hyvin yhdistysten hallitusten jäsenille ja yhdistyksissä toimiville vapaaehtoisille.

Koulutus järjestetään osallistavana luentona. Koulutusta voidaan tarjota Pohjois-Karjalan alueella. Koulutus soveltuu yksittäisen yhdistyksen sprrauksesta isomman yhdistysjoukon luentokoulutukseksi, sopimuksen mukaan. Koulutus on tilauskoulutus (sopimuksen mukaan 2-3 tuntia), jonka eri yhdistykset voivat myös yhdessä hankkia. Tilaaja vastaa tila- sekä mahdollisista tarjoilukuluista.

Koulutus maksaa 395 € + matkakulut toteuman mukaan. Tilaaja vastaa tila- ja tarjoilukuluista sekä koulutuksen markkinoinnista kohderyhmälle.

Kysy lisää

YTM Katja Kolehmainen, toiminnanjohtaja, Pohjois-Karjalan Martat ry, katja.kolehmainen(a)martat.fi, p. 040 0179 095

Muokattu viimeksi: 08.11.2019