Pohjois-Karjalan mielenterveysseura kriisityön tukena ry

Pohjois-Karjalan kriisikeskus palvelee erilaisiin elämän ongelmatilanteisiin joutuneita asiakkaita täydentäen julkisten palvelujen verkostoa.

Tarjoamme:

• Kriisituki
• Pari -ja perhetapaamiset
• Lähisuhdeväkivaltatyö
• Työnohjaukset
• Tilauskoulutukset ja kurssit
• Vapaaehtoistoiminta valtakunnallisessa kriisipuhelimessa, kriisipuhelinpäivystäjien peruskoulutus

Lisätietoja:
Kriisituki: Kriisivastaanotolle voit tulla yksin, pariskuntana tai perheenä. Asiakastapaamisista vastaavat kriisikeskuksen työntekijät, joilla on terveydenhoito- tai sosiaalialan ammattipätevyys sekä kriisiosaamista syventävää lisäkoulutusta.
Työhönohjausta tarjoamme yksin ja ryhmässä.
Tilauskoulutukset- ja kurssit: Koulutuksia ja kursseja järjestetään tilauksesta seuraavista aihepiireistä: mielenterveys, hyvinvointi, kiukunhallinta, ryhmäohjaaminen, tuki- ja kriisipäivystys, seikkailulliset ja toiminnalliset ryhmätyömenetelmät, tyhy-ohjelmat.
Vapaaehtoistoiminta: Kriisikeskuksella vapaaehtoiset toimivat kriisipuhelinpäivystäjinä MIELI ry:n ylläpitämässä valtakunnallisessa kriisipuhelimessa. Kriisikeskus tarjoaa vapaaehtoisten tukihenkilöiden peruskoulutuksen.

Kriisituki maksutonta yksin ja perheille, muut osaamiset maksullisia. Maksuton vapaaehtoisten kriisipuhelinpäivystäjien peruskoulutus.

Kysy lisää

Kriisituki: