Pohjois-Karjalan mielenterveysomaiset – FinFami ry:n toiminnan tarkoituksena on edistää mielenterveyskuntoutujien omaisten ja lähiverkoston hyvinvointia, toimia heidän edunvalvojanaan ja olla mukana kehittämässä mielenterveystyötä.

Tarjoamme

LAPSIOMAISEN TUKENA – perehdytys

LAPSIOMAISEN TUKENA – perehdytys on tarkoitettu yhdistysten ja järjestöjen työntekijöille ja vapaaehtoisille, sekä muille ammattilaisille.

Lapsiomainen on lapsi tai nuori, jonka perheenjäsen tai läheinen sairastaa psyykkistä tai riippuvuussairautta.

Perehdytyksessä annetaan tietoa lapsiomaisen tilanteesta, läheisen psykkisen – tai riippuvuussairauden vaikutuksesta lapsen ja perheen arkeen, kuinka voi lisätä suojaavia tekijöitä lapsen elämään, sekä turvallisen aikuisen merkityksestä arjessa.

Yhdistyksen osaaminen maksutonta

Minna Turunen